Érdekes új stratégiát dolgozik ki az egyik legnagyobb alapvető árucikkeket árusító óriásvállalat. Az Unilever új stratégiájának apropója, hogy véleményük szerint „Európa el fog szegényedni”! A stratégia alapja, hogy nem drága prémium termékeket fognak forgalmazni, hanem kedvezőbb áron kisebb kiszerelésben árusítani a termékeiket. Ez a modell nem ismeretlen, hiszen Ázsiában jól működik ez a stratégia. Elmondásuk szerint például Spanyolországban egy átlag vásárlás értéke 17 euró, így nem lehet mosóport eladni ennek az összegnek a feléért. Ezt a modellt először Spanyolországban, Görögországban és Nagy-Britanniában kívánják bevezetni. Véleményem szerint Magyarországra is hamar meg fog érkezni a újítás.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.