Hétfőtől már nem lehetett küldeményt feladni a hazai csomagkézbesítő és futárszolgálati piac egyik legjelentősebb szereplőjénél, az Xpress Parcel System (XPS) Szállítmányozási Kft.-nél − számolt be a hvg.hu.
A lap szerint a sofőrök második hónapja nem kaptak fizetést. A lízingcég az autókat pénteken elvitte a cég telephelyéről, a cégvezetők pedig már nem érhetők el telefonon.
A főként belföldi megrendelésekből élő XPS több ügyfelének tartozik pusztán azért, mert az utánvéttel kiszállított áruval nem számoltak el az eladó felé. A hvg.hu-nak nyilatkozó két konkurens cég vezetői szerint az XPS alacsonyabb árakkal dolgozott, így számos cégnél tudott postai szolgáltatásokra vonatkozó tendert nyerni, az XPS gyors és komoly vetélytársnak számított a futárpostai, a gyorspostai és az integrált postai szolgáltatási piacon is. Valószínűleg a túl gyors növekedés okozhatta a problémákat az XPS-nél.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.